توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در عید غدیر 

توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خدیجه دیناری گفت: با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری یاسین هم زمان با عید غدیر ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری یاسین هم زمان با عید غدیر ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح اطعام غدیر و با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، برگزاری جشن خانگی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بود که به همین منظور منزل را متناسب با عید غدیر تزئین کردیم و یک کیک نیز به همین منظور پخت شد.

دیناری ادامه داد: تعدادی از دختر بچه های عضو کانون را به این جشن دعوت کرده و در مورد واقعه غدیر برای آنها صحبت کردیم و بچه ها نیز اشعاری با همین مضمون خواندند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر را برگزار کردیم و بر همین اساس یک هفته قبل از شروع دهه ولایت و امامت جزوه هایی با محوریت غدیر در بین اعضای کانون توزیع کردیم.

وی اضافه کرد: در روز عید غدیر پرسشنامه در اختیار شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر قرار دادیم تا به سوال ها پاسخ دهند و در نهایت ۳ نفر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

دیناری عنوان کرد: علاوه بر این چند روز قبل از شروع دهه ولایت و امامت با کمک اعضای کانون اقدام به آذین بندی مسجد و محله متناسب با اعیاد این دهه کردیم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج در خاتمه اظهار کرد: از آنجایی که از عید غدیر به عنوان عید بزرگ یاد شده است و بنا بر سفارش بزرگان دین باید هر ساله بزرگداشت این روز برگزار شود بنابراین ما نیز ویژه برنامه هایی با هدف بزرگداشت این عید، تبلیغ و احیای غدیر و همچنین آشنایی کودکان با این واقعه بزرگ برگزار کردیم.

پایان پیام/ 586